piątek, 5 kwietnia 2013

Torres: Nie pora wracać do Atletico



Fernando Torres odrzucił spekulacje zamiany Chelsea na Atletico Madryt podczas najbliższego transferowego okna. Napastnik podkreśla, że ma jeszcze wiele do udowodnienia w Londynie.

O odejściu Hiszpana słyszymy już od miesięcy, zaś jego powrót do Atletico mógłby być połączony z transferem do Chelsea Radamela Falcao. O możliwości ponownego ugoszczenia Torresa mówił nawet ostatnio trener hiszpańskiego klubu Diego Simeone, jednak wydaje się, że sam zainteresowany ma zupełnie inne plany.

Nigdy nie ukrywałem faktu, że czuję ogromną wdzięczność za to, co dała mojej karierze gra w Atletico, jednak rzeczywistość wygląda w ten sposób, iż jestem piłkarzem innego zespołu z którym związany jestem umową na kolejne trzy lata
- mówi napastnik.

W Chelsea mam jeszcze wiele do udowodnienia, dopiero później będę mógł powrócić do domu. Powrót w chwili obecnej do Atletico jest nierealne
- dodał Torres.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz