sobota, 30 marca 2013

Prośba do fanów Fernando Torresa.

Moi drodzy. 
Chciałabym was zachęcić do korzystania, z opisywania swoich historii dotyczących waszego fanatyzmu naszym ukochanym          
El Niño.  

O co mi tak dokładnie chodzi? Już wyjaśniam. 

Moim celem, jest ukazanie wszystkim, jak wielu was jest oraz przedstawienie waszych historii na swoim blogu i wysyłanie ich do samego Fernando Torresa. Jeśli mielibyście ochotę zdradzić mi szczegóły z waszego początku poznania Fernando, bardzo gorąco zapraszam do pisania wiadomości na mój e-mail. 

Adres e-mail: paulina.katarzyna@wp.pl 

Może w punktach wyjaśnię, co mogłoby znaleźć się w waszej wiadomości.  

- Opis gdzie, kiedy i w jaki sposób zauważyliście Fernando Torresa.
- Co przyciągnęło waszą uwagę do jego osoby.
- Jaka była wasza pierwsza myśl, widząc Nando.
- Co myślicie o Torresie, jako piłkarzu ale i normalnym mężczyźnie.
- Czy szanujecie jego żonę, rodzinę.
- Jak długo interesuje się "Dzieciakiem" 
- Czy fakt, iż zaczęliście interesować się Fernando, wpłynął jakoś na wasze życie.
- Można również opisać, czy posiada się jakieś rzeczy związane z Torresem.
- Czy kiedyś udało wam się spotkać z Fernando, albo może widzieć go przez krótką chwilę.
- oraz dodatkowo, możecie przysyłać swoje zdjęcia w koszulkach, z jego zdjęciami, wszystko na co macie tylko ochotę. Jeśli jest coś jeszcze o czym nie wspomniałam, również możecie napisać. Każda myśl, każda rzecz i pomysł liczy się najbardziej. 
- Na koniec, poproszę o podpis. Najlepiej imię i jeśli ktoś posiada, to może być pseudonim. 


Najważniejsze!!! 
Wszystkie dane w historii mają być prawdziwe. Nie kierujcie się tym, iż czasem rok, albo kilka miesięcy to zbyt mało, to nie prawda. Chodzi tutaj o to, aby zapoznać się z jak największą liczbą fanów  El Niño.  

Zapraszam serdecznie do wysyłania swoich historii o poznaniu Torresa.


Paulina Katarzyna

1 komentarz:

  1. Przez przypadek tu trafiłam, w sumie to przez nudę bardziej xD Również uwielbiam Fernando więc mam pytanko co do pisania tej historii. Pomysł bardzo mi się podoba ale nie wiem czy to jest jeszcze aktualne i nie mam pojęcia w jakim języku to napisac xD...tak wiem, wiem jak brzmi no ale... Polski, Angielski a może Hiszpański?
    Obiecuje że jesli dostanę od ciebie odpowiedź i jeśli tylko znajdę czas to coś wyskrobie ;) Bardzo mi się podoba twój blog i twoja historia :)))

    OdpowiedzUsuń