poniedziałek, 20 maja 2013

Torres: Wymagam od siebie więcej.




Ostatni mecz sezonu Fernando Torres zakończył zdobycem bramki, która dała Chelsea zwycięstwo w meczu z Evertonem i pozwoliła utrzymać się na trzecim miejscu tabeli. Sam Hiszpan podkreśla, że zamierza kontynuować swój progres.

W tych rozgrywkach zdobyłem więcej goli niż w poprzednim, dzięki temu przybliżyłem się do swoich dawnych statystyk. Cieszę się końcem sezonu, cieszę się tymi statystykami, ale wymagam od siebie więcej. Mam nadzieję, że w przyszłym roku będzie zdecydowanie lepiej- mówi Fernando Torres

Premier League to trudna liga, zwykle kiedy przegrasz kilka spotkań, wypadasz z gry o tytuł. W tym sezonie najbardziej konsekwentny był Manchester United - nawet City nie umiało wygrywać w podobny sposób co oni. Ekipa Fergusona zapewniła sobie tytuł już dwa miesiące przed końcem sezonu.

My jesteśmy wystarczająco dobrzy, aby prezentować podobną spójność. Musimy uczyć się na swoich błędach z tego sezonu. Jesteśmy młodym zespołem, mam nadzieję, że doświadczenie z tego roku pomoże nam w kolejnym. Nie sądzą, abyśmy byli daleko od możliwości sięgnięcia po tytuł 
- dodaje Hiszpan.

Myślę, że możemy być szczęśliwi z tego, jak kończymy obecne rozgrywki. Nie tak to wszystko miało wyglądać, ale musisz dostosowywać swoje cele i założenia w zależności od wypadków. W kilku ostatnich miesiącach ciężko pracowaliśmy chcąc sięgnąć po Ligę Europy i trzecie miejsce w lidze. Udało nam się i to i to, więc możemy być zadowoleni - kończy Torres.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz