niedziela, 19 maja 2013

Torres: Transfer był dobrym wyborem.




Fernando Torres po raz kolejny przyznał, że transfer do Chelsea był bardzo dobrym wyborem z jego strony i nie żałuje, że zdecydował się opuścić Liverpool na rzecz ekipy "The Blues". O trafności jego decyzji świadczyć mają liczne trofea, które Hiszpan zdobył grając w barwach londyńskiego zespołu.

Torres, który przybył do Chelsea w 2011 roku za ogromną sumę 50 milionów funtów zdaniem wielu tylko w najmniejszym stopniu spełnił oczekiwania fanów i zarządu - z drugiej jednak strony Hiszpan strzelił kilka ważnych goli i przyczynił się do zdobycia przez klub kilku pucharów.

Trafność mojej decyzji o transferze do Chelsea została potwierdzona przez liczbę różnych medali, które tutaj zdobyłem. Nie wszystko było takie złe, jak twierdzą niektórzy ludzie. Jestem zadowolony z tego sezonu i ze zdobycia Ligi Europy - przychodząc tutaj, liczyłem na trofea - mówi Hiszpan.

Czuję się bardziej potrzebny klubowi, niż miało to miejsce w przeszłości. Kiedy jesteś zaangażowany w życie zespołu i masz poczucie, że jesteś integralną częścia drużyny, zawsze sprawia to, że gra ci się dużo łatwiej.

Czasami, to uczucie zdobywa się poprzez wygrywanie takich spotkań, jak chociażby ten finał Ligi Europy. To było coś bardzo budującego i mam nadzieję, że w przyszłym sezonie będę grał jeszcze lepiej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz