sobota, 4 sierpnia 2012

Torres podekscytowany transferem.

Fernando Torres przysiągł pomóc Maxiemu Rodriguezowi w przystosowaniu się do angielskiej piłki - jednak oczekuje czegoś w zamian.
Zawodnicy ci grali ze sobą przez dwa lata w zespole Atletico Madryt i Torres jest przekonany, że Maxi może stać się gwiazdą Barclays Premie League. El Nino będzie służył pomocną dłonią Argentyńczykowi i oczekuje, że przyniesie to korzyść dla obu stron.
- On (Maxi) ma świetną mentalność. Mentalność zwycięzcy. Dokładnie taką jaką każdy Argentyńczyk. Mascherano to także jego przyjaciel, zatem razem na pewno mu pomożemy w jego pierwszych dniach w Anglii.
- Oczywiście on może pomóc mi zdobywać bramki. Jedną z jego największy zalet jest to, że zalicza mnóstwo asyst, dlatego pomoże Steviemu, Dirkowi, czy mi w zdobywaniu goli.
- Maxi bardzo nam pomoże. Grałem z nim przez dwa lata w Atletico i wiem, że jest świetnym zawodnikiem. Jestem pewny, że zdobędzie sporo bramek i będzie ciężko pracował. Gra bardzo drużynowo.
Gwiazda the Reds wypowiedziała się także na temat jego rozmów z Maxim o drużynie Liverpoolu przez ostatnie lata.
- Rozmawiamy z Maxim każdego miesiąca, dlatego utrzymujemy bardzo dobre kontakty. Zawsze rozmawiamy o Liverpoolu, jak wielkim klubem jest oraz jak bardzo chciałbym z nim ponownie zagrać.
- Maxi lubi Liverpool, lubi mentalność tego zespołu i lubi jego historię. Jestem pewny, że będzie szczęśliwy po tym transferze.
- Jestem pewny, że poradzi sobie w Anglii. Grał w Mistrzostwach Świata oraz w pucharach Ameryki Południowej. On wie co to najwyższy poziom.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz