środa, 13 marca 2013

Cytaty Fernando Torresa.



Indywidualne nagrody:
- Futbol to gra zespołowa, a nie indywidualny sport. Wyróżnienia indywidualne nie mają znaczenia, bo nie pomagają drużynie!

Grzanie ławy w Chelsea:
- Były takie chwile, że byłem załamany siedząc na rezerwie. Na szczęście, dzięki kibicom powróciła mi ochota do gry!

Frank Lampard:
- On jest niesamowity. Nigdy się nie męczy, nigdy się nie myli i nigdy nie przegrywa. To piłkarz idealny!

Swoje początki:
- Zacząłem grać w piłkę przez brata, a także przez bajkę o Tsubasie. Chciałem być jak jej bohater.
(Tsuba to pierwszy idol Torresa.)

Występach w Chelsea:
- Po zdobyciu Pucharu Europy mogę powiedzieć, że marzenia się spełniają. Teraz jednak czas na kolejne wyzwania. Chcę pokazać światu, że mogę grać w Chelsea tak dobrze, jak za czasów moich występów na Anfield Road. Potrafię strzelać gole i jeszcze nie raz to pokaże!

Liverpool:
- The Reds zrobił ze mnie czołowego piłkarza świata. Nigdy nie powiem niczego złego na temat klubu!

Kibice Liverpoolu:
- Mogą mnie wyzywać, ale ja ich rozumiem. Nigdy nie poznali całej prawdy o moim przejściu do Chelsea! Ten dzień jeszcze kiedyś nastąpi.

Wygrana w Lidze Mistrzów:
- Byłem rozczarowany tym, że nie zagrałem od pierwszej minuty. Jednak najważniejsze jest dobro drużyny i cieszę się, że pomogłem w dogrywce. A na koniec liczy się tylko to, że Chelsea zdobyła Puchar Europy!.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz