piątek, 29 marca 2013

Pochettino: Torres nie wygląda na szczęśliwego.



Szkoleniowiec naszego najbliższego rywala Southampton poddał analizie małą skuteczność Fernando Torresa. Według Mauricio Pochettino, napastnik Chelsea po prostu nie czuje się komfortowo w Chelsea a to blokuje jego potencjał.

Pamiętam Torresa jako zawodnika pełnego jakości i siły, napastnika który wiedział, jak przedostać się w pole karne rywala i stworzyć sobie szansę na bramkę. Czasem piłkarz jest po prostu szczęśliwy w danym klubie i czuje się w nim komfortowo - to dotyczyło Fernando podczas jego gry w Atletico i Liverpoolu - mówi Mauricio Pochettino.

Kiedy żegnasz się z jednym zespołem i dołączasz do innego twój komfort i zadowolenie może zniknąć a to już wpływa na twoje występy. Nie wiem, czy Torres powinien opuścić Chelsea, ale jasnym jest, że w tym zespole nie potrafi pokazać pełni swoich możliwości - kończy trener 'Świętych'.

3 komentarze:

  1. Prowadzisz naprawdę świetny blog ! Śledzę Twoje posty już od dłuższego czasu i to bardzo fajnie , że ktoś ineteresuje się Torresem tak jak ty . Sama jestem też Jego wielką fanką i poleciłam Twój blog znajomym , ktorzy tez interesują sie Torresem . Super blog !!! :-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, miło mi to słyszeć. Jeśli tak jak mówisz, czytasz mojego bloga od jakiegoś czasu, to zapewne widziałaś ten wpis: http://paulinakatarzyna.blogspot.com/2013/02/fani-fernando-torresa-moja-historia-o.html

      Cały czas czekam na nowe historie, chcę uzbierać ich jak najwięcej, jeśli polecasz bloga swoim znajomym, to wyślij im również link do tego wpisu, warto jest poświęcić chwilę i opisać swoje początki kibicowania Torresowi, bowiem, już niedługo mam zamiar wszystkie wasze e-maile wysłać do Fernando, robię to dla was i dla niego. On odczuwa, e kibice Chelsea tracą wiarę i cierpliwość, ja natomiast, chcę mu pokazać i udowodnić, że w Polsce ma mnóstwo fanów, którzy w niego cały czas wierzą i są z nim od początku do końca. Wysyłajcie swoje e-maile, pokażcie Torresowi i innym, że polscy fani, wierzą, że jest ich bardzo dużo. Na prawdę zachęcam.

      Usuń
  2. Z chęcią wyślę ten link znajomym :-P Super pomysł żeby zrobić coś takiego ;-)

    OdpowiedzUsuń