sobota, 8 grudnia 2012

Fernando Torres: Chelsea potrzebuje więcej czasu.



Napastnik Chelsea Londyn, Fernando Torres zaapelował o więcej czasu, zarówno dla siebie jak i zespołu na poprawę ich formy. Hiszpan od przeprowadzki na Stamford Bridge zatracił skuteczność i musi zmagać się z nieustającą krytyką. Tym niemniej przyznał, że odpowiada mu rola jedynego napastnika, wyznaczona przez tymczasowego trenera "The Blues", Rafaela Beniteza.

- Jestem bardzo zadowolony, gdyż grałem tak w przeszłości i w tej roli chciałbym dostać - przyznał Torres. - Mam nadzieję, że tak będzie do końca sezonu. Musimy jeszcze poprawić pewne sprawy, jako zespół, ale myślę, że mamy odpowiednich zawodników. Potrzebujemy tylko więcej czasu. Mamy bardzo dobrą defensywę w tym sezonie. W pomocy także mamy wysoką jakość i ci zawodnicy muszą być dla nas kluczowi, ponieważ potrzebujemy ich wsparcia, a strzelcy muszą zrozumieć, że mają strzelać więcej goli. To tylko kwestia czasu, treningu i nabrania pewności, że się rozumiemy. Z (Juanem) Matą grałem przez wiele lat w reprezentacji i ostatni sezon w Chelsea. Ale Oscar i Eden (Hazard) właśnie przyszli i musimy więcej ze sobą potrenować, aby udoskonalić naszą współpracę - stwierdził "El Nino".

Torres wygrał Ligę Mistrzów w swoim pierwszym pełnym sezonie na Stamford Bridge, ale na monachijskim finale z Bayernem wszedł dopiero w 85 minucie, zmieniając Salomona Kalou. Hiszpan jest zdeterminowany, by wygrać więcej trofeów z Chelsea, choć ma na to jeszcze cztery lata, które pozostały do zakończenia jego kontraktu na Stamford Bridge.

- Wiedziałem, że jednym z głównych powodów mojego przejścia do Chelsea było to, iż drużyna ta zawsze dążą do zdobywania trofeów, Muszę wygrywać trofea, ponieważ tylko one zostają ci po zakończeniu kariery. W moim pierwszym pełnym sezonie wygraliśmy Puchar Anglii i Ligę Mistrzów, o co więcej można prosić? Teraz mamy szansę na wygranie Klubowych Mistrzostwa Świata. Mam jeszcze cztery lata kontraktu i wierzę, że podczas tych czterech lat mogę wygrać o wiele więcej rozgrywek niż Liga Mistrzów i Puchar Anglii, począwszy już od Klubowych Mistrzostw Świata. (Wygranie) Premier League byłoby niesamowite, to wielkie trofeum. Puchar Ligi i Tarczę Wspólnoty (Superpuchar Anglii) przegraliśmy w tym sezonie, ale mam nadzieję, że będziemy mieli okazję zagrać o nie ponownie. Wiele rzeczy jest jeszcze do wygrania - przepowiedział Torres.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz