niedziela, 23 września 2012

Torres: "Wiele zawdzięczam Atletico. Tam jest mój dom"



 Nowy napastnik Chelsea po raz enty powtarza, że to Atletico Madryt jest klubem, który kocha i to właśnie w Madrycie pragnie zakończyć swoją karierę. 27-letni Hiszpan udzielił wywiadu El Larguero przed meczem Hiszpanii z Kolumbią na Santiago Bernabeu. Powiedział, że po wypełnieniu pięcioletniego kontraktu z Chelsea, wróci do Los Colchoneros.
"Wiem, że dopiero zaczynam swoją przygodę z Chelsea, ale pomysł powrotu do Atletico zrodził się już bardzo dawno. Może nawet już wtedy, gdy odchodziłem od nich do Liverpoolu. Rozmawiałem z kilkoma ludźmi związanymi z klubem, którzy powiedzieli mi, że drzwi dla mnie są zawsze otwarte. Wiele zawdzięczam Atletico. Tam jest mój dom."
Fernando Torres w 2007 roku przeniósł się z Madrytu do Liverpoolu za sumę 30 mln. W ostatnim dniu okienka transferowego 2011 odszedł do Chelsea za sumę 50 mln, co czyni go najdroższym Hiszpanem w historii.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz