poniedziałek, 17 września 2012

Torres: Jestem gotów zastąpić Drogbę.

Reprezentant Hiszpanii chce podwyższyć swój dotychczasowy rekord strzelonych bramek w Premier League, tym samym pomagając Chelsea utrzymać pierwsze miejsce w tabeli do końca sezonu.
Fernando już od momentu odejścia Didiera poczuł większą presję ciążącą na nim. Dotychczas jedynie będąc w cieniu Iworyjczyka miał się stać napastnikiem numer jeden. Teoretycznie zawodnik przyznaje, iż jest gotowy na to wyzwanie i ma ambicje, by spełniać oczekiwania zarówno zarządu, jak i kibiców, jednak w praktyce wygląda to trochę inaczej.

Od kiedy odszedł Didier, spoczywa na mnie większa odpowiedzialność. Ja jednak się tym nie przejmuję. Jestem gotowy, by sprostać oczekiwaniom. Obecnie, chcę się skupić na osiągnięciach indywidualnych, jak na przykład strzelenie jak największej ilości bramek w lidze - mam nadzieję pobić mój rekord z czasów pobytu w Liverpoolu. - wyznał Fernando Torres.
Sądzę, że każdy nasz fan byłby zadowolony z triumfu w Premier League. To ważny cel dla nas i chcemy tego dokonać, jednak to nie wszystko. Bardzo zależy nam także, by po raz drugi z rzędu sięgnąć po puchar Ligi Mistrzów.
To idealny moment dla mnie, by odwdzięczyć się kibicom. - zakończył 28-letni napastnik.

1 komentarz:

  1. Mam nadzieje, że Torres pokaże na co go stać. ;)

    OdpowiedzUsuń