niedziela, 30 września 2012

Torres: Budujemy wielki zespół.



Wczorajszy mecz pomiędzy Arsenalem i Chelsea szczególnie uradował fanów 'The Blues'. Po raz kolejny do siatki rywala trafił Fernando Torres, dla którego to już trzeci gol w tym sezonie w Premier League.
Sam Hiszpan jest bardzo zadowolony ze swojej bramki strzelonej Arsenalowi. 28-latek cieszy się również z faktu, że drugą bramkę zdobył jego rodak - Juan Mata.

Przy mojej bramce byłem w sytuacji jeden na jednego z Koscielnym. Jednak on nie był odwrócony twarzą do piłki, więc wykorzystałem to i umieściłem piłkę w bramce - przeanalizował swojego gola były snajper Liverpoolu.

To trafienie było ważne, ponieważ dało nam ono więcej czasu na uporządkowanie gry. Jestem bardzo zadowolony z tego gola, jak również cieszę się z bramki Juana Maty. Dwóch Hiszpanów strzeliło bramki Arsenalowi i utrzymało klub na szczycie tabeli.

W mediach często sugeruje się, że Roberto Di Matteo dostosowuje styl gry pod Fernando Torresa. 28-latek tłumaczy jednak, że zmiana sposobu gry pomaga całej drużynie.

Z innym systemem gry jesteśmy na szczycie ligi i znów możemy marzyć o bardzo dobrym sezonie. Teraz tworzymy więcej sytuacji strzeleckich.
Osobiście miałem bardzo trudne początki w Chelsea, ale to już przeszłość. Cieszę się teraźniejszością i życiem w takiej grupie ludzi. Budujemy wielki zespół - zakończył Fernando Torres.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz