środa, 27 lutego 2013

Rooney, Torres i Gerrard w... karcie dań pizzerii.



Naj­droż­sza, ale i naj­więk­sza jest pizza fir­mo­wa­na na­zwi­skiem Ro­oneya, gwiaz­do­ra Man­che­ste­ru Uni­ted. Kosz­tu­je pra­wie dzie­sięć fun­tów (ponad 46 zło­tych). Za­wie­ra on m.​in. kur­cza­ka z przy­pra­wa­mi, bo­czek, czer­wo­ną ce­bu­lę i ostrą pa­pry­kę.

W ja­dło­spi­sie piz­ze­rii nie bra­ku­je dań dla fanów in­nych an­giel­skich dru­żyn. I tak sym­pa­ty­cy Man­che­ste­ru City po­win­ni sku­sić się na "Car­lo­sa Te­ve­za", Ar­se­na­lu Lon­dyn na "Theo Wal­cot­ta", Tot­ten­ha­mu Hot­spur na "Aaro­na Len­no­na", Li­ver­po­olu na "Ste­ve­na Ger­rar­da", Chel­sea Lon­dyn na "Fer­nan­do Tor­re­sa", a Man­che­ste­ru Uni­ted nie tylko na "Wayne'a Ro­oneya", ale także na "Ro­bi­na van Per­sie".

Naj­tań­sza jest pizza "Len­no­na", za którą trze­ba za­pła­cić 6,50 fun­tów (31 zło­tych). Jej kla­sycz­ny­mi skład­ni­ka­mi są tylko ser i po­mi­do­ry. Nie­wie­le droż­sza jest prze­ką­ska "Ger­rar­da" - kosz­tu­je pra­wie sie­dem fun­tów, a skła­da się z mo­za­rel­li i pa­pry­czek.
An­giel­skie media nie ujaw­ni­ły, któ­rej dru­ży­nie ki­bi­cu­je wła­ści­ciel tej nie­zwy­kłej "pił­kar­skiej" piz­ze­rii. Za­pew­ne, gdyby zde­cy­do­wał się na opu­bli­ko­wa­nie tej in­for­ma­cji, nie mógł­by li­czyć na klien­tów z in­nych ze­spo­łów.

1 komentarz: