wtorek, 12 lutego 2013

Książka Fernando Torresa 2011



Witam, chciałabym poinformować iż już niebawem wrzucę na swojego bloga, przetłumaczony pierwszy rozdział nowej biografii Fernando Torresa - "Fernando Torres number nine"  TITANO z 2011 roku.
Książka jest tłumaczone przeze mnie, z języka Hiszpańskiego na Polski. Mam nadzieje, że każdy z was z wielką chęcią i ciekawością, będzie chciał przeczytać pierwszy rozdział, zawarty w książce.

Już teraz, mogę wspomnieć tylko o tym, iż pierwszy rozdział, zaczyna się od opisu Mundialu w RPA i kontuzji kolana, z którą Fernando, zmaga się do dziś. Mam nadzieje, że poczekacie i każdy z wielką chęcią przeczyta. Książkę tłumaczę sama, więc jeśli wrzucę tutaj pierwszy rozdział, to bardzo bym prosiłam, aby nie kopiować treści. Danej książki, nie kupicie nigdzie na allegro, czy innych polskich sklepach internetowych. Ja specjalnie ściągnęłam ją z Hiszpanii. Postaram się również udostępnić wszystkie zdjęcia, które znajdują się w książce, jednak to również nie będzie takie proste. Są tam przeróżne prywatne fotografię, których nigdzie w internecie nie znajdziecie.

P.S. Zdjęcie książek jest mojego autorstwa, to nie jest fotografia ściągnięta z internetu. ;D

3 komentarze:

  1. Już się nie mogę doczekać 1-go rozdziału! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. cześć już wcześniej pisałam o tym że nominowałam cię do Libster Award jeżeli nie wiesz co musisz zrobić przyjrzyj się mojemu nowemu postowi.

    http://my-drames.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło, że zadasz sobie dla nas ten trud tłumaczenia ;) Chętnie dowiem się co kryje się na stronach tej książki. Pozdrawiam #bluetillIdie

    OdpowiedzUsuń