wtorek, 30 października 2012

Romeu: Clattenburg nie obraził Maty ani Torresa.



Oriol Romeu jest pierwszym graczem Chelsea, który wypowiedział się na temat afery związanej z rzekomym obrażaniem zawodników 'The Blues' przez sędziego Marka Clattenburga. Choć uważa się, że jedną z ofiar jest Juan Mata, to jego rodak zaprzeczył, iż tak było.

Clattenburg miał znieważyć nie tylko Johna Obi Mikela, ale również któregoś z hiszpańskich piłkarzy. Powszechnie uważa się, iż był to Juan Mata, jednak według Oriola Romeu - niesłusznie.

Ani Juan ani Fernando nic takiego nie słyszeli. Tak zrozumiałem to, co później mi mówili. Ja również nic nie słyszałem z uwagi na to, że szybko spakowałem się i wyruszyłem do domu, ale później Mata opowiadał mi, że wystąpiły jakieś problemy i on sam musiał zostać dłużej - relacjonuje hiszpański pomocnik.

Wiemy tylko to, że Chelsea złożyła skargę na arbitra. Myślę, że może być to prawdziwy problem jeśli to co mówią piłkarze Chelsea jest prawdą. Jeśli sędzia powiedziałby coś rasistowskiego lub obraził hiszpańskich zawodników, to będzie to poważne oskarżenie. W tym kraju ludzie są bardzo wyczuleni na takie sprawy - kończy Romeu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz