sobota, 30 sierpnia 2014

TORRES: "KOSZULKA MILANU TO ZASZCZYT I PRZYWILEJ"



Oficjalna strona AC Milan poinformowała, że osiągnięto porozumienie z Chelsea Londyn w sprawie transferu Fernando Torresa. Doniesienia te potwierdzili również The Blues. El Nino dołączy do ekipy Rossonerich na zasadzie dwuletniego wypożyczenia z opcją przedłużenia kontraktu o rok, kiedy to wygaśnie mu umowa z zespołem z Londynu. Dziś powinno się pojawić oficjalne potwierdzenie transakcji tuż po testach medycznych.

Hiszpan około godziny 13 wylądował w Mediolanie. Od razu udał się do kliniki la Madonnina, gdzie przejdzie pierwszą część testów medycznych. Na lotnisku powitała go spora grupa fanów, w szczególności młodych. Obecny był także Adriano Galliani.

Torres udzielił także pierwszej wypowiedzi dla włoskich mediów po wylądowaniu w Mediolanie: "To zaszczyt i przywilej nosić koszulkę AC Milan. Chcę doprowadzić ten klub do powrotu do Ligi Mistrzów i mam nadzieję, że będziemy tam przez wiele lat. Znam już niektórych zawodników Milanu, takich jak Alex, Essien czy Diego Lopez. Albertini również powiedział mi o klubie dobre rzeczy. On jest moim dobrym przyjacielem. Chcę, aby fani Milanu byli szczęśliwi. Nie mogę się doczekać, żeby rozpocząć nowy sezon. Już rozmawiałem z trenerem Inzaghim. Jak grałem w Atletico to byłem bliski dołączenia do Milanu, ale to było dawno temu. Chcę poznać Serie A tak szybko, jak to możliwe. Jestem podekscytowany pracą z Inzaghim, który zna życie napastnika. To wspaniałe doświadczenie i szansa grać w AC Milan. To się nie zdarza każdego dnia".

Kilka słów do dziennikarzy rzucił także Adriano Galliani: "Byliśmy bliscy pozyskania Torresa w 2007 roku, ale wówczas kosztował 37 milionów euro. Teraz udało nam się go tutaj sprowadzić".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz