sobota, 30 sierpnia 2014

Pierwszy wywiad Torres dla Włoskich mediów. Torres: To wielki zaszczyt



Przechodzący testy medyczne we Włoszech Fernando Torres wyraził swą radość i dumę związaną z przenosinami do jednego z bardziej utytułowanych klubów w Serie A, jakim jest AC Milan. Hiszpan trafił do ekipy "Rossoneri" na okres dwuletniego wypożyczenia, po którym wygaśnie jego kontrakt z Chelsea.

To zaszczyt i prawdziwy przywilej - móc ubrać koszulkę Milanu. Chcę pomóc temu klubowi w powrocie do rozgrywek Ligi Mistrzów i, kto wie, być może zostać tutaj przez wiele lat - zaczyna Fernando Torres, który przez 3 ostatnie lata reprezentował barwy Chelsea.

Znam już kilku graczy takich jak Alex, Essien, czy Diego Lopez...Mój wielki przyjaciel Albertini także opowiadał mi o Milanie w samych superlatywach. Byłem bliski dołączenia do tego klubu przed wieloma laty, gry grałem jeszcze w barwach Atletico, ale od tamtej chwili upłynęło już sporo czasu.

Znam historię tej drużyny i wiem, że jest niesamowita. Chcę sprawić, że kibice będą szczęśliwi. Nie mogę doczekać się rozpoczęcia nowego sezonu. Rozmawiałem już także z naszym menedżerem.


Wywiad możecie obejrzeć tutaj:

https://www.youtube.com/watch?v=J5eVZ6O41_g

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz