sobota, 30 sierpnia 2014

Inzaghi: "Torres ma wartości, które miałem ja"



Dla stacji Milan Channel wypowiedział się Filippo Inzaghi. Oto słowa trenera AC Milan: "Nie mam jeszcze stałej formacji. Będziemy używać ustawienia 4-3-3, jeżeli Torres się do niego zaadaptuje. W przeciwnym razie będziemy musieli znaleźć alternatywę. Spodziewam się jutro na San Siro wszystkich fanów. Piłkarze Was potrzebują! Myślę, że Torresowi będzie tutaj dobrze. On jest profesjonalistą i wydaje się mieć wartości, które ja posiadałem jako piłkarz. Wciąż nie zadecydowałem, jak będzie wyglądała trójka atakujących w jutrzejszym meczu. Zrobię to po dzisiejszym treningu. Rozmawiałem z Mourinho by dowiedzieć się, jaką Torres jest osobą, zanim pozyskaliśmy Hiszpana. Moim zdaniem ma on właściwą mentalność i jest profesjonalistą. Mourinho to potwierdził. Jutrzejszy mecz to będzie wielkie uczucie. Jestem podekscytowany. Po dwóch miesiącach z całą pewnością mogę powiedzieć, że moi zawodnicy jutro dadzą z siebie wszystko. Musimy zagrać wielki mecz".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz