poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Jose: Torres wciąż ma u nas przyszłość

Brak Fernando Torresa w szerokim składzie na dzisiejszy mecz z Leicester z miejsca wzbudził spekulacje na temat rychłego odejścia piłkarza z Chelsea, ale Jose Mourinho podkreśla, że Hiszpan wciąż będzie mu potrzebny na dalszych etapach sezonu.

Jak do tej pory w dwóch rozegranych meczach Fernando nie pokazał się na boisku choćby na jedną minutę. Pytany o Hiszpana Jose Mourinho odpowiada:

Potrzeba mi trzech napastników w zespole, nie przejdę całego sezonu bez tej trójki. Co Fernando musi zrobić, aby wskoczyć do pierwszej jedenastki? Musi strzelić więcej bramek od napastnika, który teraz jest podstawowym graczem.

Zdecydowałem się zachować ten sam skład zespołu co z Burnley. Na ławce miałem odpowiednią równowagę: jeden środkowy obrońca, jeden boczny, jeden defensywny pomocnik, jeden ofensywny pomocnik, jeden skrzydłowy i jeden napastnik. Czasem mam dwóch napastników na ławce, innym razem nie. Sięgnąłem po Drogbę, Ramiresa i Williana więc jak dla mnie moja decyzja wygląda poprawnie.

Teraz mamy jeden mecz w tygodniu, ale później będziemy grali trzy mecze tygodniowo. To będzie lepsza sytuacja dla wszystkich, ponieważ każdy będzie miał szanse na grę.


Póki co Torres może oglądać bramki swojego konkurenta Diego Costy, który zdobył gole w każdym z meczów dwóch kolejek Premier League.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz