wtorek, 4 czerwca 2013

Torres: Wykorzystać szansę.




Fernando Torres ma nadzieję, że dobrze wykorzysta dosyć nieoczekiwane powołanie do reprezentacji Hiszpanii i na nowo ugruntuje swoją pozycję jako podstawowego członka drużyny Vicente del Bosque.

Hiszpański napastnik czasowo stracił miejsce w swojej narodowej kadrze, jednak lepsza końcówka sezonu w barwach Chelsea zaowocowała nowym powołaniem, które przygotowuje zawodników na Puchar Konfederacji.

Zabrakło mnie przy okazji dwóch poprzednich zgrupowań, ale zawsze wiadomo, jak trudno jest zaklepać sobie miejsce w takim zespole. Na pewno nie jest to łatwe, mnóstwo moich kolegów a zarazem rywali do składu gra bardzo dobrze - mówi 29-latek.

Końcówka sezonu była i dla mnie i dla mojego klubu udana, mogłem więc mieć tylko nadzieję, że wrócę do reprezentacji. Teraz chcę dobrze trenować po to, aby udanie pokazać się na boisku - dodaje Fernando Torres.

Cieszę się, że tu jestem, cieszę się z możliwości gry w turnieju, jakiego jeszcze nie wygraliśmy. Mamy duże nadzieje związane z tym konkursem, chcemy być ostatnim zespołem, jaki stąd wyjedzie - kończy napastnik.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz