poniedziałek, 23 lipca 2012

Olalla najładniejszą WAGs. *__*

Dla wszystkich ludzi nienawidzących Olalli (żony Fernando) szczerze, dlaczego to robicie? Słyszałałam i czytałam wszędzie, że jest brzydka. Ona nie jest brzydka, ludzie się nie znają!! Nie trzeba być fanem wspaniałego piłkarza, który ma plastikową laskę. To, co kocham, w ich związku to (Fernando i Olalli  oczywiście): prostota, czyli normalne życie. Ich miłość jest czysta, Nando uwielbia Olalle i mają dwójkę dzieci. Dałabym wszystko, aby chodzić w jej butach i jestem pewna, że Ty też. Ale to nie znaczy, że trzeba ją znienawidzi. Ich historia miłosna otworzył mi oczy na prawdziwą miłość a momentem, kiedy oni mieli by rozbić swój związek (co mam nadzieję, że nigdy się zdarzyć) będzie dowód na to, że  prawdziwa miłość już nie istnieje. Fernando i Olalla to najwspanialszą para.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz