wtorek, 5 listopada 2013

Juan Mata: "Torres to świetny człowiek"



Juan Mata podkreślił, że z Fernando Torresem łączą go, co wiadomo zresztą nie od dziś, bardzo dobre stosunki. Hiszpan twierdzi zresztą, że w szatni panuje duże koleżeństwo, a wszyscy zawodnicy wspierają się nawzajem, tworząc świetną atmosferę.
'Z Fernando łączą mnie bardzo dobre relacje. Torres to nie tylko gwiazda futbolu i jeden z najlepszych napastników na świecie, ale także świetny człowiek. Cieszę się, że jesteśmy przyjaciółmi' - mówi Mata.
'Kiedy przechodzisz przez trudny okres, bardziej niż jakiejkolwiek porady potrzebujesz ludzi wokół siebie. W Chelsea wspierają mnie wszyscy piłkarze, w tym oczywiście Fernando. Czuję, że mnie lubią. Czuję, że są ze mną.'
'Na początku Fernando nie miał łatwo, ale teraz wygląda na zadowolonego z życia. Zasługuje na to. Mam nadzieję, że będzie strzelał jeszcze więcej bramek, spędzał na boisku więcej czasu i będzie po prostu cieszył się z gry. Widzę, że znowu czerpie radość z piłki, a to bardzo ważne. To zawodnik, który może dać klubowi i reprezentacji wiele dobrego.'
'Nie wiedzieć czemu, w ostatnich latach listopad nie był dla nas udanym miesiącem. Jeśli chcemy walczyć o tytuł, musimy zdobywać punkty w każdym okresie. Ja uważam, że w walce o tytuł to właśnie listopad i grudzień są kluczowymi miesiącami, bo to okres, w którym rozgrywa się najwięcej spotkań.'
'Musisz być gotowy na rozgrywanie spotkań co trzy lub cztery dni. Jeśli będziesz wystarczająco silny, aby wejść w okres stycznia i lutego na wysokiej pozycji, wtedy możesz liczyć się w walce o tytuł.'

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz